Teie suunurgad viivad üles Citroën Progressive Hydraulic Cushions® progressiivtoimeline vedrustus, Citroën® Advanced Comfort täiustatud mugavusomadustega istmed ja arvukad juhiabid.
Lisaks suurendavad sõidurõõmu igasuguse vibratsiooni puudumine, elektrisõiduki müravaba sõit ja selle ülim kasutuslihtsus. Selles masinas viibite omas mugavuse ja heaolu mullis, millele võrdväärset ei leidu.
ELEKTRISÕIDUKITE JA SISEPÕLEMISMOOTORIGA SÕIDUKITE TUGEVAD KÜLJED |
|
TEIE PISTIKHÜBRIIDI EKSPERDID |
![]() |
![]() |
|
Elektrisõidukiga tunnete rõõmu tohutust võimsusressursist, erksusest kiirendamistel, mis veab näo naerule koheselt vajutamisel gaasipedaalile, seda kõike täieliku müravabaduse juures. Pikematel väljasõitudel võtab töökoorma suure iseenesestmõistetavuse juures endale sisepõlemismootor. |
Olgugi et teie Citroën pistikhübriid on tehnoloogiliselt samm sisepõlemismootoriga mudeliversioonist edasi, pole selle hooldusvajadus ega välp muutunud. Usaldage oma Citroëni pistikhübriidi hooldus spetsiaalse ettevalmistusega asjatundjate kätesse Citroëni võrgustikus. |
Kompromissitus! Selle sõiduki juures on esil kõik sisepõlemismootoriga mudeliversiooni linnamaasturi tugevad küljed teie seiklusvajaduste rahuldamiseks väljasõitudel nagu ka elektrisõiduki eelised igapäevastel sõitudel.
Tänu täiustustele elektritehnoloogiaga paistab see pistikhübriid-linnamaastur eeskätt silma oma jõudlusnäitajate, mugavuse ja säästlikkuse poolest!
Tänu elektrimootorile koos sisepõlemismootoriga on teie sõit alati sujuv, teie käsutuses on kahe jõuallika kumuleeritud võimsus 225 hj, millega on tagatud tähelepanuväärne erksus kiirendamisel.
LAADIMINE PIDURDAMISEL
Teie hübriidsõiduki aku salvestab endasse igal pidurdamiskorral või seonduvalt mahakiiredustega genereeritava laadimisvoolu. Seeläbi suureneb teie läbisõiduulatus ilma, et selleks tuleks teil otseselt ise midagi ette võtta.
OHJAKE HEITMEKOGUSEID
Pistikhübriidi tehnoloogiaga on CO2 heitmekogus 32 g/km (WLTP järgi mõõdetuna). Sõitmisel täies mahus elektri mitte mingisuguseid CO2 heitmeid ei teki.
OHJAKE KÜTUSEKULU
Keskmise kütusekuluga 1,4 l/100km (WLTP järgi mõõdetuna) saavutate oma hübriidiga olulise kokkuhoiu kütusekulus võrdluses sisepõlemismootoriga mudeliversioonidega.
ELEKTRIREŽIIM |
HÜBRIID-SÕIDUREŽIIM |
SPORTREŽIIM |
![]() |
![]() |
![]() |
Tundke rõõmu kõikidest elektri jõul sõitmisega kaasnevatest eelistest: täiesti müravaba sõit keskkonda seejuures CO2 heitmetega saastamata. Teie hübriidsõiduki käivitamisel on vaikimisi |
Laske valik vabaks: vastavalt teie sõidustiilile ja tee profiilile valitakse olenevalt olukorrast jõuallikaks kas elektrimootor või siis sisepõlemismootor. Teie hübriid teeb teie eest otstarbekohased lülitused eesmärgiga tagadqa teile elektrienergia |
Selle sõidurežiimi valimisel on täie käsutuses sisepõlemismootori kogu võimsusressurss, mida vajadusel täiendatakse elektrimootori ressursiga. Kiirendus, pidurdamine: seadke end mugavalt oma pistikhübriidis sisse ja nautige sõitu täiel rinnal. |
Õigete sõiduvõtetega jätkub akut kauemaks
LAADIMINE ELUKOHAS |
LAADIMINE AVALIKUS LAADIMISPUNKTIS |
PIKAD TEEKONNAD |
![]() |
![]() |
![]() |
Olenemata sellest, kas elate individuaalelamus või kaasomandiga pinnal, saate hõlpsalt lasta paigaldada just teie kasutusele ja sõidukile sobiva laadimissüsteemi. |
Teie sõitude käigus on teil alati võimalus |
Laadimispunkte leiate kõikidelt Euroopa põhimaanteedelt ning teil on võimalus nende kasutamiseks oma teekondadel. Tutvuge loendiga meie otstarbekohaste teenuste rubriigis. |