See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika
Liiguta tabeli sisu, mugavamaks vaatamiseks keera mobiilset seadet küljele või vali lehekülje all vasakul olev töölaua versioon täisvaate nägemiseks
Sõiduki kasutustingimused loetakse rasketeks juhul kui 1 järgmistest tingimustest on täidetud:
Vastavalt autotootja otsusele kehtivad kõigis CEEC* riikides järgmised hoolduse intervallid:
*CEEC riikide nimekiri: Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Eesti, Ungari, Läti, Leedu, Makedoonia, Poola, Tsehhi Vabariik, Rumeenia, Sloveenia, Slovakkia.
Alates EURO 6 normide kasutusele võtust kasutatakse diiselmootoritel kohanduvat hoolduse intervalli mis põhineb sõiduki mootori kasutustingimuste modelleerimisel. Mudeli aluseks on 4 erinevat parameetrit:
Euro 6.1 normidele vastavatel sõidukitel analüüsib mootori juhtarvuti sõiduki igapäevast kasutust ja otsustab, kas sõiduki hooldus tuleb läbi viia vastavalt normaalsetele või rasketele kasutustingimustele. Mudelprognoos lähtestatakse peale igat sõiduki hooldust.
Euro 6.2 mootorite korral kasutatakse katkematut hooldusintervalli, see tähendab, et mootori juhtarvuti modelleerib sõiduki kasutamist ja otsustab iga 1000 km järel, millal on vaja sõiduki hooldus läbi viia. 3000 km enne planeeritud hooldusaja saabumist informeerib sõiduk juhti sellest vastava teatega näidikute plokis. Peale igat sõiduki hooldust lähtestatakse mudelprognoos uuesti.
NB! Sõidukite maksimaalne lubatud hoolduse intervall ei ole põhjamaistes tingimustes garanteeritud hoolduse intervall vaid ideaaltingimustes võimalik maksimaalne hooldusvahemik.