PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Lisatud 10.05.2021

TÄITUNUD ON 1 MILJONI VERSTAPOST 3. PÕLVKONNA CITROËN C3 TOOTMISEL

3. põlvkonna C3 on ületanud ühe miljoni toodetud sõiduki piiri alates selle turuletulekust 2016. aasta lõpus.

Tegu on Citroëni enimmüüdud mudeliga kogu maailmas. Alates 2002. aastast, mil see esmakordselt turule jõudis, on seda toodetud juba enam kui 4,5 miljonit sõidukit. 2020. aastal jõudis just C3 omas segmendis TOP 3 müüdud mudelite hulka nii Prantsusmaal, Hispaanias, Itaalias, Belgias, Portugalis, Taanis, Slovakkias kui Bulgaarias. Eestis jõudis Citroën C3 2020. aastal oma segmendis neljandale positsioonile, moodustades pea kümnendiku segmendi müügimahtudest.

C3 on isikupärane auto, mis eristub konkurentidest eelkõige disaini ja sõidumugavuse poolest. Neid omadusi täiendati eelmisel aastal välja tulnud mudeliuuendusega veelgi – uuenes auto esiosa disain, lisandusid Advanced Comfort istmed, uued juhiabisüsteemid ning laienes disainelementide valik. 97 võimaliku välisdisaini kombinatsiooniga saab iga klient luua omanäolise ja ainulaadse C3.

1 MILJON OMANÄOLIST SÕIDUKIT

2016. aasta novembris turule toodud C3 tõi endaga kaasa brändi uue stiililise identiteedi, mida tänaseks kannavad ka teised Citroëni mudelid. Tegu on kaubamärgi enimmüüdud autoga, kuuludes 2020. aastal 7 peamise tegija hulka Euroopa autoturul.

Turule tulles oli C3 esimene auto oma segmendis, mis pakkus sedavõrd laia valikut auto disainelementide kombineerimisvõimalusi. 2020. aastal täiendati valikut veelgi – nüüd on võimalik valida kuni 97 väliste disainelementide kombinatsiooni vahel: 7 erinevat kerevärvi, 4 väliselementide värvipaketti, 4 katuse värvi, 3 katuseviimistluse graafilist lahendust. Lisaks välisdisainile on valikus 3 interjöörilahendust.

Töölaua versioon