PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Lisatud 02.05.2017

Vaid pool aastat turul olnud C3 on tänaseks jõudnud olulise vestapostini ehk müüdud on 100 000 sõidukit.

Alates turuletulekust 2016. a novembris on uus C3 tõestanud end väikekeskklassi autode seas tõsise tegijana. Võitnud rahvusvaheliselt enam kui 25 pressiauhinda, jätkub uue C3-e populaarsuse tõus müügitellimusi silmas pidades lausa marulise hooga. 100 000 uue C3-e omaniku juures teeb saavutuse eriliseks veel see, et Citroëni jaoks on uute klientide osakaal koguni 60%. Võrreldes eelmise aasta sama persioodiga on müügi kasv olnud aga 70%.

Nõnda suure müüginumbri põhjal tehtud statistika näitab selgelt, et uus C3 rõhutab tugevalt omaniku soovi eristuda:

- peaaegu 50% müüdud autodest on kalleima varustustasemega Shine;

- üle 60% autodest kasutavad kahetoonilist värviskeemi;

- üle 60% autod on koos Airbump'ga;

- üle 30% klientidest on valinud kalleima interjööri.

Uus C3 on pälvinud mitmeid eri ajakirjanduslikke auhindu. Nii on ta BBC Top Geari poolt valitud parimaks linnaautoks, aasta autoks Kreekas ning teda on tunnustatud Red Dot Design Award'ga.

 

Töölaua versioon