PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Lisatud 19.04.2017

Citroën avalikustas Shanghai Motor Show'l täiesti uut SUV-d, mille disainikeel baseerub suuresti varasemal ideeautol Aircross Concept. Uus maastur põhineb EMP2-platvormil, läbi mille on C5 Aicross suguluses suurema DS 7 Crossback'ga.

Uue C5 Aircrossi isikupära on saavutatud mitmete värviküllaste disainielementidega, mis pärinevad eelpool mainitud ideeautol. Tootmisküpse versiooni jaoks on need mõistagi tagasihoidlikumat laadi. Alles on jäänud peamised ning äratuntavad vihjed algupärasele autole nagu näiteks lai kaarduv C-piilar, rõhutatud tiivaääred ning alati atraktiivsust lisav Airbump. C5 Aircross on 4,5 m pikk, 1,8 m lai ning peaaegu 1,7 m kõrge. 2730 mm teljevahe on klassi parim, lubades ühtlasi pakkuda õdusat äraolemist ka tagaistmel.

Uus auto saab ka täiesti uue lähenemise salongile, ehkki tuttavaid jooni leiab näiteks võrdluses C3-ga. Püstine armatuurlaud ning madal ja lai keskkonsool pärinevad aga taaskord ideeautolt Aircross Concept. Armatuurlaua keskel on 8-tolline kuvaekraan,12,3-tolline intstrumendipaneel aga rooliratta taga. Citroëni parimate traditsioonide kohaselt on mugavusel suur roll. Topeltesiklaasid ning veelgi täiustatum heliisolatsioon hoiavad ära nii veere- kui tuulemüra jõudmise salongi.

Sõidumugavuse eest hoolitseb Progressive Hydraulic Cushion vedrustussüsteemi, mis sisaldab endas erilist topeltamortisaatorite lahendust. Uus C5 Aircross on mõistagi väga turvaline ning seda nii aktiivse kui passiivse turvalisuse poolelt. Lisaks kuuluvad varustusse adaptiivne kiirushoidik, liiklusmärgi tuvastussüsteem, rajalt väljakaldumise hoiatus ja veel palju muudki.

Euroopasse jõudvad jõuallikad pole momendil veel kinnitatud, kuid teada on, et mudelirivi tipus peaks troonima 300 hj hübriidjõuallikas.

Uus C5 Aircross jõuab Euroopas müügile 2018. a.

   

Töölaua versioon