PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Lisatud 26.06.2018

Juba aastal 1996 esmaesitletud ning tänaseks üle 1,5 miljoni müüdud sõidukiga on Citroën Berlingo VAN tõeline autonduse ikoon. Aastate vältel Eesti müüduima tarbesõiduki tiitlit hoidnud Berlingo VAN on jõudnud täiesti uue kolmanda põlvkonnani.

Sarnaselt juba avalikustatud sõiduautoversiooniga astub uus Berlingo VAN sammu edasi mugavuse ning stiili osas; selle robustne välisdisain on osaks brändi kaasaja identideedist, rõhudes ühtlasi mugavusele ning erakordsele modulaarsusele.

Uus Berlingo VAN on projekteeritud vastamaks igasugusele professionaalsele vajadusele. Saadaval kahes kerepikkuses M ja XL (pikkus vastavalt 4,4 ja 4,75 m) ning kahes versioonis "Worker" ja "Driver", pakub uus Berlingo Van tänu varieeritavale ruumikasutusele, kliirensile, varustustasemele ning kerekaitse elementidele lahendust igat laadi tööülesannete lahendamiseks. Nii võib uus auto tänu Extenso® Cab süsteemille olla sobilik pikkade esemete laadimiseks või Crew Cab näol toimida meeskonnaautona.

Uus Berlingo VAN on ehitatud EMP2-platvormile, mis tänu oma kompaktsusele tagab pisikaubikule sõiduautolikud sõiduomadused. Turvalise ning mugava sõidu eest aitavad omakorda hoolitseda 20 juhti abistavat süsteemi:

  • - värviline head-up display on läbipaistev esiklaasi ees asuv ekraan, millele kuvatav info ei sunni juhti vajaliku info saamiseks teelt pilku pöörama.
  • - elektooniline seisupidur aktiveerub automaatselt mootori seiskumisel ning vabastub auto paigaltvõtul.
  • - adaptiivne kiirushoidja (peatumisfunktsioon saadaval koos EAT8 käigukastiga) hoiab eessõitva autoga automaatset pikivahet. Peatumisfunktsiooniga võimaldab ummikus liigeldes autol kuni seismajäämiseni peatuda, manuaalkäigukastiga versioonidel pidurdab adaptiivne kiirushoidja autot kuni kiiruseni 30 km/h.
  • - aktiivne sõidurea jälgimissüsteem: kiiruste vahemikus 65-180 km/h töötav süsteem abistab juhti reaeraldusjoonte vahel püsimisel, korrigeerides vajadusel auto sõidutrajektoori.
  • - juhi tähelepanu hajumise hoiatussüsteem monitoorib juhi ebakorrapäraseid sõiduvõtteid ja -trajektoore ning annab sellest juhile teada helisignaali ning hoiatussõnumi abil.
  • - kohvipausi soovitus annab juhile märku puhkepausi vajadusest, kui sõit on suuremal kiirusel kui 65 km/h kestnud juba rohkem kui 2 tundi.
  • - kiiruspiirangu tuvastus- ning sõidukiiruse soovitussüsteem loeb pardakaamera abil õige sõidukiiruse infot ning kuvab seda armatuurlaua keskel asuvale 3,5-tollisele ekraanile ning head-up disaplay'le.
  • - pimenurgaandurid annavad küljepeeglis asuva hoiatustule abil juhile märku talle nähtamatus alas asuvast sõidukist.
  • kokkupõrkehoiatuse süsteem monitoorib pikivahet eessõitva autoga. Eeldatava ohu korral annab sellest juhile märku helisignaali ning sõnumiga ekraanil.
  • - Active Safety Brake on hädapidurdussüsteem, mille eesmärk on reaalse ohu korral vähendada sõiduki kiirust nii palju, kui võimalik. Toimib ühtlasi nii teiste sõidukite kui jalakäijate puhul kiiruste vahemikus 5-85 km/h.
  • kaugtulede automaatne lülitussüsteem hoolitseb lähi- ja kaugtulede automaatse lülituse eest nii maanteel kui linnas.
  • - kurvitulefunktsioon aitab valgustada järske pöördeid kuni 75° ulatuses. Mõeldud toimima kuni kiiruseni 40 km/h.
  • - võtmevaba sisenemine ja käivitus lubab juhib jätta võtme taskusse nii autosse sisenemisel kui selle käivitamisel.
  • - nõlvaltvõtuabi hoiab enam kui 3% tõusul sõiduki mõne sekundi jooksul paigal, hõlbustades nõnda juhi jaoks paigaltvõttu.
  • - külgparkimisabi informeerib juhti küljel asuvate objektide kohta, kasutades selleks infot eelnevalt esimeste ning tagumiste parkimissensorite poolt talletatud infot ning auto liikumistrajektoori.
  • - tagurduskaamera abistab juhti parkimisel nii kaamerapildi kui helisignaalide abil.
  • - haagise stabiliseerimissüsteem toimib koostöös elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemiga, rakendades järelhaagise vibamise korral selle pidurid või vastavalt vajadusele vähendades mootori võimsust. Süsteem toimib automaatselt. 
  • - Grip Control koos nõlvalt laskumise abiga lubab vastavalt vajadusele valida juhil 5 stabiilsuskontrollisüsteemi sõidurežiimi vahel. Süsteem võimaldab erinevat veorataste läbilibisemist mudas, lumel või liivasel pinnal liikumiseks. Nõlvalt laskumise abisüstem hoiab sõiduki kiiruse ohutuna järskudel laskumistel. Toimib nii edas- kui tagurpidikäigul.
  • - ülekoormuse indikaator annab juhile teada maksimaalse võimaliku laadimiskoormuse ületamisest kummalgi teljel. 
  • - Surround rear vision kombineerib omavahel parema küljepeegli ning tagaluugi küljes asuva kaamera pildi. Kuvades seda traditsioonilise laepeegli asemel olevale 5-tollisele ekraanile, muudetakse juhi jaoks tagurdamisel muidu nähtamatuks jäävad alad kergesti nähtavaks. 
  •  

Uue Berlingo VAN-i pardal on hulganisti teisigi moodsaid lahendusi nagu Apple CarPlay, AndroidAuto, Citroën Connect Nav ja palju muud. Kandevõime võib sõltuvalt versioonist olla kuni 1000 kg ning kaubaruum mahutab vastavalt kerepikkusele kas ühe või kaks standardset kaubaalust. 3,3-4,4 m3 kaubaruum on ohutuse eesmärgil varustatud ülekoormusanduritega. 

Jõuallikatena on kasutusel uue generatsiooni BlueHDi 1,5-liitrsised diisel- ning PureTech 1,2-liitrised bensiinimootorid. Viimase 130 hobujõulist versiooni saab kombineerida EAT 8-käigulise automaatkastiga. 

Uus Berlingo VAN jõuab Eestisse sügisel.

Töölaua versioon