Lisatud 03.10.2015

Louvris avatud selle sügise suurnäitus „Une brève histoire de l’avenir“ on inspireeritud Jacques Attali samanimelisest raamatust, mis heidab pilgu inimkonna ajaloole ja püüab ette kujutada, milline võiks maailm välja näha aastal 2050.

DS toetab seda põnevat kunstiüritust Pariisi südames Louvre muuseumi sponsorina. See on just eriti sobiv koostöö DS kaubamärgi imagoga, mis ammutab inspiratsiooni mineviku kultussaavutustest andes neile uue elu modernse ja innovaatilise lähenemisega oma autodes.

Näitus jääb avatuks 4. jaanuarini 2016.
„Me oleme väga õnnelikud tehes koostööd Louvre Muuseumiga selle näituse raames, mis segab mineviku pärandi avangardismiga ja klassika moodsa kultuuriga. Nagu DS, on Louvre pideval uuenduskursil, otsides üllatusi ja rõõmu läbi tulevikuprisma,“ märkis DS juht Yves Bonnefont.
Nagu ka see näitus, avastab DS tulevikku ammutades inspiratsiooni mineviku silmapaistvast pärandist. Võtmedaatumitena illustreerivad seda aastanumbrid 1955 ja 2015.
1955. aastal nägi ilmavalgust esimene DS, auto mis tegi revolutsiooni autotööstuses sellel epohhil. DS hoiab tähtsat kohta paljude prantslaste jaoks ja tõi kuulsust Prantsusmaa inseneridele üle maailma. Kuuskümmend aastat on DS hoidnud disainilegendi staatust automaailmas.

2015. aastal jätkub ajalugu Prantsusmaa autotootja DS brändiga, ammutades inspiratsiooni tulevikuks mineviku pärandist – algsest DSist.
Innovatsioon, silmapaistvus ja avangardism on märksõnad ja väärtused, mis juhivad DSi tema tulevikupüüdlustes.

 

Töölaua versioon