Lisatud 11.09.2018

2016. a novembris esmaesitletud C3 on 400 000 müüdud ühikuga jõudnud erakordse teetähiseni. Ainuüksi tänavusel aastal on kaubaks läinud 160 000 pisi-Citroëni, millega C3 on vaieldamatult Citroëni edukaim mudel.

2018. a esimene pool on Citroëni jaoks olnud äärmiselt edukas. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on ülemaailmsete tulemuste 9-protsendilises kasvus oma osa C3-e müügiedul. Tellimuste arv Euroopas on kasvanud tänavu esimese semestriga 12 %, mis omakorda on tõstnud uue C3-e oma segmendi 5 müüduima auto sekka.

Citroëni kliendid on kolmanda põlvkonna äärmiselt hästi vastu võtnud ning näivad C3-e ulatuslike personaliseerimisvõimaluste üle mängulist rõõmu tundvat. Nõnda on kõikidest uutest C3-st:

  • •     ligi 40 % olnud kalleima varustustasemega SHINE;
  • •     üle 65 % eri värvi katuse;
  • •     üle 55 % koos Airbump®-ga,
  • •     ning peaaegu 25 % mõne lisavarustuse interjööriga.

Töölaua versioon